Musiikillinen multiversumi -konsertti 2.6. Pyhän Laurin kirkossa

kuvituskuva

Sunnuntaina 2.6.2024 Janakkalan Pyhän Laurin kirkossa saadaan kuulla hiveleviä säveliä ja sävelmiä puhaltimilla, lyömäsoittimilla ja pianolla. Illan musiikki johdattelee kuulijoita mm. ranskalaisen impressionismin värikylläiseen maailmaan, amerikkalaiseen eklektiseen eri suuntauksia yhdistelevään meininkiin ja australialaiseen vapautta janoaviin tunnelmiin. Illan muusikot ovat huilisti Ulla-Maria Pöyhtäri, käyrätorvea soittaa Otto Kenetti, fagottia Vertti Tapanainen, lyömäsoittimia Tiia Toivanen ja pianoa Kimmo Tapanainen. Konsertin säveltäjiä ovat Camille Saint-Saëns, Francis Poulenc, Adam Scott Neal sekä australialainen Stuart Greenbaum, jonka teos Parallel Universe lyömäsoittimille ja pianolle kuullaan ensimmäistä kertaa Suomessa.

Musiikillinen multiversumi

Sunnuntaina 2.6.2024 klo 18.00