Alakouluikäisten kevään leirit Rantalahdessa

Mitä pihalla pelataan ja metsästä löydetään, minkä Raamatunkertomuksen äärellä ihmetellään, millaisia askarteluja syntyy, mikä sketsi naurattaa ja leikki leikittää? Varkkarien leirillä tapahtuu taas, tule mukaan!

Keväällä järjestetään vuorokauden tai parin mittaisia leirejä Rantalahdessa.

1.-3. -luokkalaisille yhden yön leirit

• yhden yön leirit 22.-23.3. ja 23.-24.3.
  • Leirin vastaava ohjaaja on Elina Salakka, jolta voi kysyä lisätietoja leiristä.
  • Hinta oman seurakunnan jäseneltä on 24 e.
  • Ilmoittautuminen tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä 20.12.2023 - 23.2.2024
  • Mukaan mahtuu 25 lasta leiriä kohti, tarvittaessa paikat arvotaan. Tiedustele 5.3. alkaen sähköpostilla tai puhelimitse elina.salakka@evl.fi, puh. 044 7656 978.
  • Leirikirje lähetetään huoltajalle sähköpostilla viimeistään 8.3.
  • Leirimaksu maksetaan käteisellä leirille tultaessa tai MobilePayllä eräpäivään mennessä.
  • Mahdollisesta peruutuksesta pyydämme ilmoittamaan välittömästi leirin vastaavalle ohjaajalle.

4.-6. -luokkalaisille kahden yön leiri (ilmoittautuminen päättynyt)

• Kahden yön leiri 9.2.-11.2.
  • Leirin vastaava ohjaaja on Petri ”Löde”Hurme, jolta voi kysyä lisätietoja leiristä.
  • Hinta oman seurakunnan jäseneltä 48 e.
  • Ilmoittautuminen oli tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä 20.12.2023 - 21.1.2024, ilmoittautuminen on päättynyt!
  • Mukaan mahtuu 25 lasta leiriä kohti, tarvittaessa paikat arvotaan. Tiedustele asiaa 24.1. alkaen sähköpostilla petri.hurme@evl.fi tai seurakuntatoimistosta, puh. 03 656 950.
  • Sekä leirikirje (sähköpostilla huoltajalle), että leirin lasku (kirjepostina) lähetetään viikolla 5.

Hinnat

Täyden leirivuorokauden hinta on Janakkalan ev.lut. seurakunnan jäseniltä 26 €, muun ev.lut. seurakunnan jäseneltä 35 € ja muilta 52 €.

Seurakunta voi myöntää anomuksesta avustusta leirimaksuihin. Ota yhteyttä diakoni Lotta Törmäseen, puh. 044 7656 982, lotta.tormanen@evl.fi.

Huomioithan, että perheen maksamattomat leirimaksut johtavat siihen, että seuraavien leirien osallistujia arvottaessa perheen jäseniä ei oteta arvonnassa huomioon.