Kerhot Tervakoskella

Kaikkiin koko toimintakauden kerhoihin ilmoittaudutaan etukäteen 13.9.2023 mennessä. Jos määräaikaan mennessä ilmoittautuneita on enemmän kuin mukaan mahtuu, paikat arvotaan. Ilmoittautuminen jatkuu silti edelleen, sillä kerhoihin voi ilmoittautua myös kerhokauden jo alettua. Täynnä olevaan kerhoonkin voi ilmoittautua jonoon.  Huoltajalle vahvistetaan lapsen kerhoon pääsy tai ryhmän täyttyessä jonotuspaikalle jääminen aina sähköpostilla tai puhelimitse ennen ensimmäistä kerhokertaa.

Kokkikerho

Kokkikerho 3.-6.-luokkalaisille, enintään 6 kerholaista

joka toinen tiistai klo 15:30-17:30 aina parillisilla viikoilla Tervakosken seurakuntakeskuksen keittiössä, Kirkkotie 1.

Kokkailemme monenlaista suolaista ja makeaa laktoosittomasti, mutta muita erityisruokavalioita emme valitettavasti voi huomioida. Kerhon päätteeksi päästään maistelemaan. Voit tuoda oman essun mukanasi. Ohjaajina Ada, Sofia ja Hertta.

Kerho on täynnä, ilmoittaudu jonoon tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Askartelukerho

Kerhon toiminta on keväältä päättynyt, kiitos mukanaolosta!

1.-6. luokkalaisille, enintään 8 kerholaista

joka toinen tiistai aina parillisilla viikoilla klo 17:00-18.00 Tervakosken seurakuntakeskuksen yläkerran kerhotilassa, Kirkkotie 1.

Tammikuusta 2024 alkaen kerho muuttuu monitoimikerhosta askartelukerhoksi. Ohjaajina Mette ja Sara.

Itsetehtyjä pehmoeläimiä.