PikkuHelppi – apua ja tukea koteihin

Kaipaatko pientä helpotusta perheesi arkeen? PikkuHelppi on maksuton kotiin annettava lastenhoitoapu. Lapsiperheen arjessa tulee tilanteita, joissa pieni apu on tarpeen. Voimme esimerkiksi leikkiä lapsen kanssa kotona, ulkoilla lähialueella tai olla sovitusti seurakunnan päiväkerhotilassa.

PikkuHelppi -palvelua on saatavilla arkipäivinä aamu- tai iltapäivälle max. 2 tuntia.  Pikkuhelppiä toteuttavat seurakunnan
varhaiskasvatuksen työntekijät. Perhe voi saada palvelua syys- tai kevätkauden aikana enintään 4 kertaa.

Hoitoaika varataan Tiina Alakoskelta puhelimitse (yhteystiedot sivun alaosassa) arkipäivisin klo 9-15. Jos puheluusi ei heti vastata, niin voit jättää vastaajaan viestin ja sinuun ollaan yhteydessä viimeistään seuraavana työpäivänä.

PikkuHelppi ei ole saatavilla viikoilla 50-1, 9 ja 13.

Pikkuhelppi teksti pyöressä taustassa, josta irtoaa sydän.
Kaksi pientä tyttöä leikki syksyn värikkäillä lehdillä.