Laituri, järvi ja pelastusrengas

Kesäleirit koululaisille

Tästä alkaa kesäloman vietto! Tulevana kesänä Rantalahdessa on kaksi leiriä alakouluikäisille. Ne on tarkoitettu jo ekaluokan käyneille 7–13-vuotiaille. Molemmat leirit alkavat klo 12:00 ja päättyvät klo 12:00, jolloin viimeinen ohjelmanumero on lounasruokailu. Mukaan otetaan 20 lasta / leiri.

Kesäleiri 3.–6.6.2024

Perinteiseen kesämeininkiin kuuluu nuotion äärellä paistetut herkut, uiminen ja saunominen. Pelataan, leikitään, ulkoillaan, askarrellaan ja tutustutaan raamatunkertomuksiin. Monenlaista mukavaa ohjelmaa.  Leirin vastaava ohjaaja on Elina Salakka.

Leirin hinta oman seurakunnan jäsenille 78 e, muun ev. lut. seurakunnan jäsenille 105 e ja muille 156 e.

Taitavat kädet -leiri 10.-12.6.2024

Tällä leirillä on kädentaidot pääosassa: tehdään pieniä käsitöitä, askarteluja ja taiteillaan! Lisäksi myös, kuten kesään sopii, uidaan, leikitään ja ulkoillaan sekä tutustutaan raamatunkertomuksiin. Leirin vastaava ohjaaja on Elina Salakka.

Leirin hinta oman seurakunnan jäsenille 52 e, muun ev. lut. seurakunnan jäsenille 70 e ja muille 104 e.

Ilmoittautumiset viimeistään maanantaina 15.4. tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoittautuessa laita ykkösvaihtoehdoksi se leiri, johon ensisijaisesti haluat, ja halutessasi kakkosvaihtoehdoksi toinen leiri, mikäli sekin sinulle sopii.  Tavoitteena on kuitenkin tarjota mahdollisimman monelle edes yksi leiripaikka, joten molemmille ei välttämättä pääse. Jos leireille ilmoittautuu enemmän kuin mukaan mahtuu, paikat arvotaan.

Pääsinkö leirille?

Tiedon mukaan pääsystä saa keskiviikkona 17.4. alkaen Elinalta soittamalla (044 7656 978) tai sähköpostitse (elina.salakka(at)evl.fi). Myös seurakuntatoimistosta saa tiedon soittamalla numeroon 03 656 950. Seurakuntatoimisto on avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-13.

Leirikirjeet ja laskut postitetaan kotiin toukokuun puolen välin tienoilla.

Leirikeskus Rantalahti, Rantalahdentie 70, 14240 Janakkala