Perhonen lepäilee puutolpan kyljessä.

Kerhonohjaajakoulutus rippikoulun käyneille nuorille

Ilmoittautuminen syksyn 2024 koulutukseen alkaa.

Oletko kiinnostunut toimimaan 7-12 -vuotiaiden lasten kerhon ohjaajana ja lastenleirien isosena? Haluatko käyttää taitojasi? Oletko käsistäsi kätevä, musikaalinen, liikunnallinen tai jotain muuta? Seurakunta on myös kouluikäisten seurakunta, tule mukaan toteuttamaan heille suunnattua toimintaa! Nuoret ohjaavat kerhoa aina pareittain, yksin ei tarvitse tehtävässä olla.

Toivomme, että voit sitoutua kerhotoimintaan pitkäjänteisesti ainakin yhden kerhokauden pituiseksi ajaksi. Halutessasi pääset myös lastenleirien isosen tehtäviin.

Kurssi on tarkoitettu nuorille, jotka ovat käyneet jo rippikoulun kurssia edeltävänä kesänä tai aikaisemmin.

Tule mukaan kerhonohjaajan peruskurssille

Ilmoittaudu mukaan 23.2. alkaen tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Ilmoittautumiseen tarvitaan nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, tiedot ruokavalioista sekä yhteystiedot huoltajillesi. Nämä tiedot tarvitaan kurssin järjestämistä ja yhteydenpitoa varten.

Kurssin ensimmäinen tapaaminen

Tapaamme maanantaina 5.8.2024 klo 17-18 Turengin seurakuntakeskuksessa. Saat silloin lisätietoa kurssista sekä kerho- ja leiritoiminnastamme.

Kurssiviikonloppu elokuussa

Hyvä on varata kalenteriin jo aika tulevaa koulutusviikonloppua varten: 23.-25.8.2024.

Lisätietoja voit kysellä varhaisnuorisotyönohjaaja Elinalta.

Otamme mielellämme mukaan myös aikuisia ohjaajia kerhoihin!