Seurakunnan lapsiperhetoiminta käynnistyy ensi viikolla

Janakkalan seurakunnan vauva- ja perhekerhot sekä päiväkerhot starttaavat ensi viikolla.

Kuvituskuva

Vauvakerhot kokoontuvat tiistaisin klo 13-15 Tervakosken seurakuntakeskuksessa ja torstaisin klo 13-15 Turengin seurakuntakeskuksessa. Vauvakerho on vanhempien ja alle 1-vuotiaiden vauvojen avoin kohtaamispaikka, jossa voidaan jakaa ajatuksia vanhemmuudesta sekä viettää hetkiä lorutellen, sylitellen, hiljentyen ja lastenlauluja laulaen. Vauvakerho on maksuton ja sinne ei tarvitse ilmoittautua.

Perhekerhot kokoontuvat tiistaisin klo 10-12 Tervakosken seurakuntakeskuksessa ja torstaisin klo 10-12 Turengin seurakuntakeskuksessa. Perhekerho on avoin kaikille äideille, isille, mummoille, vaareilla ja lapsille. Kerhossa tarjoutuu mahdollisuus yhdessäoloon ja virkistäytymiseen samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Useimmiten kerho aloitetaan yhteisellä hartaushetkellä, jonka jälkeen on laulua, loruttelua, askartelua tai muuta yhteistä puuhastelua. Kerhossa on kahvi- ja mehutarjoilu, sinne ei tarvitse ilmoittautua ja toiminta on maksutonta.

Myös päiväkerhoryhmissä on vielä tilaa. Janakkalan seurakunnan jäsenille kerhot ovat maksuttomia, muilta peritään pieni lukukausimaksu. Lisätiedot asiasta löytyvät seurakunnan nettisivuilta.

2023-08-29 15:36:00.0