Varttuneen väen kevättreffit

ma 27.5. klo 9.00 – ma 27.5. klo 15.00

Hausjärven Vanhassa Pappilassa

Ennakkoilmoittautuminen 20.5. klo 13 mennessä!

Yhteiskuljetus klo 9 Turengin seurakuntakeskuksesta ja klo 9.30 Tervakosken linja-autoasemalta, kyytimaksu 5 e kuljettajalle.

Ohjelmassa mukavaa yhdessäoloa, ruokailu ja kahvit.

Päivän lopuksi on mahdollisuus tutustua Hausjärven kirkkoon. Paluukuljetus lähtee klo 15 Tervakosken kautta Turenkiin.

Osallistumismaksu 10 e, joka sisältää lounaan sekä kahvit, maksetaan paikan päällä käteisellä tai Mobilepayllä. Ennakkoilmoittautuminen 20.5. klo 13 mennessä
tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai seurakuntatoimistoon, puh. 03 656 950 (ma-ti, to-pe klo 9-13).

diakoniatyöntekijä

Työskentelen Janakkalan seurakunnassa vanhustyön kolmivuotisessa kehittämisprojektissa 2023-2025.

Projektin tavoitteena on:

• Vanhusten kohtaaminen
  • Vanhusten yksinäisyyden vähentäminen
  • Vanhuksien hyvinvointia lisäävän vapaaehtoistyön kehittäminen ja koordinointi
  • Vanhusten hengellisen ja henkisen hyvinvoinnin edistäminen
  • Yhteydenpito ja yhteistyö paikkakunnan vanhustyöhön liittyvien toimijoiden kanssa, mukaan lukien järjestöt ja yhdistykset

Onko sinulla kehitysideoita?
Tehdäänkö yhteistyötä?