Tsemppikahvila

ma 22.4. klo 13.00 – ma 22.4. klo 15.00

Lähetyskahvila Toivo

ÄLÄ JÄÄ YKSIN! Sinulla on tukenasi ammattilaisia, joilla on halu tsempata sinua arjessa.

Tsemppikahvila on sinua varten, joka kaipaat tsemppiä ja tukea arjen solmuihin tai haasteisiin. Päiväkahvien ja välipalan lomassa mietitään kaikenlaisia arjen asioita: hyvinvointia, taloutta, terveyttä, ihmissuhteita, tulevaisuutta ja toivoa. Pysähdytään yhdessä ihmettelemään elämää, sen iloja ja suruja, haasteita ja unelmia.

Kahvilassa voit miettiä erilaisia näkökulmia arkeesi, tavata vanhoja tuttuja tai löytää uusia, tulla tsempattavaksi ja tsemppaamaan. Voit tulla mukaan joka kerta tai silloin, kun aikatauluusi sopii.

Jos asut muualla Janakkalassa ja haluat osallistua Tsemppikahvilaan, kustannamme sinulle bussiliput. Bussilipuista pitää olla yhteydessä diakoniatyöntekijään etukäteen. Paikalla on seurakuntamme diakoniatyöntekijöitä ja kaikki toiminta on maksutonta. Olet tervetullut juuri sellaisena kuin olet!

Tsemppikahvila maanantaisin parittomilla viikoilla
15.1., 29.1., 12.2., 11.3., 25.3., 8.4., 22.4., 6.5. ja 20.5. klo 13-15 Lähetyskahvila Toivossa (tsemppikahvila ei kokoonnu 26.2.)
Keskuskuja 3, Turenki

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

diakoniatyöntekijä

Turengin seurakuntakeskus, Juttilantie 2. Turengin alueen asiakastapaamiset ja työikäisten toiminta. Puhelinaika ma, ti ja to klo 11.30-12.00. Muina aikoina voit jättää yhteydenottopyynnön ja sinuun otetaan yhteyttä. Virpi on töissä ma-to.