Tervetuloa töihin Janakkalaan!

Meillä työskentelee eri alojen ammattilaisia monipuolisissa tehtävissä. Hengellisen työn lisäksi löytyy myös maallisia tehtäviä. Janakkalan seurakunta huolehtii paikallisen jumalanpalveluselämän toteuttamisesta ja muusta seurakunnallisesta toiminnasta. Meillä on myös hallinnollisia tehtäviä sekä kasvatustyötä, diakoniatyötä, hautausmaatyötä, kiinteistötyötä sekä viestintää.

Janakkalan seurakunta on kantahämäläinen maalaisseurakunta. Janakkala elää vahvasti kulttuurista ja luonnosta. Seurakuntäelämän ja -toiminnan keskuksia ovat 500-vuotias Pyhän Laurin kirkko, Turengin ja Tervakosken seurakuntakeskukset kirkkoineen ja peruskorjattu Rantalahden leirikeskus.

Avoimet työpaikkamme löytyvät Kirkkorekrystä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Ne listautuvat myös tämän tekstin alle. Jos mitään ei näy, avoimia työpaikkoja ei sillä hetkellä ole.