Konsertti: Sellon viemää!

Seeli Toivio ja sello

Janakkalan Pyhän Laurin kirkko

Tervetuloa elokuvamusiikin ja klassisen sellon tunnelmiin!

Sellisti, sähkösellisti, laulaja ja musiikin tohtori Seeli Toivio esiintyy Janakkalan kirkossa sunnuntaina 21.4. klo 15. Konsertti kestää tunnin, ja siinä kuullaan paljon elokuvamusiikkia, mm. Ennio Morriconea, Tuulen viemää, Titanic, Jurassic Park, sekä monta muuta tuttua teemaa. Mukana myös klassista selloa ja laulua, Bachin sellosarjoista ja Järnefeltin Kehtolaulusta Oskar Merikannon lauluihin.

Konsertissa soivat Toivion yli 200-vuotias akustinen vanha sello, sekä uusi, moderni Yamaha-sähkösello. Ja tietenkin myös laulu – Toivio säestää laulamisensa sellollaan.

Seeli Toivio on monipuolinen muusikko, hän valmistui musiikin tohtoriksi Sibelius-Akatemiasta ja ylsi mm. Toivo Kuula -laulukilpailun finaaliin sekä voitti erikoispalkinnon. Toivio on esiintynyt ympäri maailmaa sellistinä ja laulajana mm. New Yorkin Carnegie Hallissa, Wienin Musikvereinissa ja Lontoon Queen Elizabeth Hallissa, Keski-Euroopassa laajasti sekä Aasiassa; oopperadebyyttinsä hän teki Wagnerin Erdan roolissa. Seeli Toivio myös säveltää ja sovittaa sekä tekee mm. koneteknoa. Tervetuloa tunnelmalliseen konserttiin, jossa voit nauttia mm. elokuvamusiikin tunnelmista.

Vapaa pääsy, ohjelma 15 euroa.

Myynnissä myös artistin cd-levyjä, mm. helmikuussa 2024 ilmestynyt, odotettu uutuuslevy "Öinen näky" sekä lukuisia muita sello- sekä laululevyjä. Kortit, käteinen ja MobilePay käyvät maksuvälineinä.

www.seelitoivio.comLinkki avautuu uudessa välilehdessä