Uudeksi kappalaiseksi on valittu Minna Lappalainen

Janakkalan kirkkovaltuusto valitsi avoinna olevaan kappalaisen virkaan tiistaina 13.2. pastori Minna Lappalaisen. Lappalainen aloittaa tehtävässään kesän alussa. Hänen vastuualueenaan on seurakunnan aikuistyö.

Tällä hetkellä vs. kappalaisena toimiva pastori Terhi Hölsä jatkaa 1.5. alkaen seurakuntapastorina. Hölsän vastuualueena on diakoniatyö.

Seurakunnan muut papit, kappalainen Anu Vaarnamo, seurakuntapastori Tarmo Halttunen, Markus Juutila ja kirkkoherra Pekka Riikonen jatkavat nykyisissä tehtävissään. Vaarnamo on seurakunnan lapsi- ja perhetyönpappi, Juutila nuoriso- ja rippikoulupappi ja Halttusen tehtäviin kuuluu aikuis- ja lähetystyö.

Seurakunnan kaikki papit tekevät muun muassa jumalanpalvelustyötä ja kirkollisia toimituksia, kuten kasteita, vihkimisiä ja hautaan siunaamisia.

2024-02-22 09:07:49.0