Alakouluikäisten leirit

Järjestämme 1.-3. -luokkalaisille yhden yön leirit syksyllä ja keväällä. Myös 4.-6. -luokkalaisille on leirit keväällä ja syksyllä. Ne kestävät koko viikonlopun perjantaista sunnuntaihin.

Kesälomien aikaan järjestämme muutaman päivän mittaisia leirejä, jotka on tarkoitettu kaikille alakouluikäisille.

Kun joku leiri on ajankohtainen, avaamme sille oman sivun, jonne pääset tämän sivun valikosta.

Lisäksi on hiippakunnallisia ja valtakunnallisia leirejä. Näistäkin tiedotamme, kun leirit ovat ajankohtaisia.

Leirien hinnat

Täyden leirivuorokauden hinta on Janakkalan seurakunnan jäseniltä 26 €, muun ev.lut. seurakunnan jäseneltä 35 € ja muilta 52 €. Seurakunta voi myöntää anomuksesta avustusta leirimaksuihin.

Ilmoittautuminen tapahtuu ilmoittautumislomakkeella netissä.

Pääsinkö leirille?

Jos leiriläisiä ilmoittautuu enemmän kuin on paikkoja, arvomme mukaan pääsevät. Voit tiedustella leirin ohjaajilta tai seurakuntatoimistosta mukaan pääsystä leiri-ilmoituksessa ilmoitetusta päivämäärästä alkaen. Soita tai kysy sähköpostilla.

Leirikirje

Osallistujat saavat leirikirjeen huoltajan sähköpostiosoitteeseen. Lasku leirimaksusta lähetetään paperipostissa noin kaksi viikkoa ennen leirin alkua tai leirimaksu saatetaan myös kerätä käteisenä leirille tultaessa. Leirikohtaisesti ilmoitetaan, kumpi tapa on kulloinkin käytössä.

Peruutuksen sattuessa

Mahdollisista peruutuksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi. Peruutuksen sattuessa maksetut leirimaksut palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan.