Raamattu- ja rukoustilaisuudet

Tervakoskella

Raamattupiiri

kokoontuu keskiviikkoisin klo 11-12 (aika muuttunut 10->11) Tervakosken seurakuntakeskuksessa. Poikkeus: 17.1. ei kokoontumista.

Raamattupiiri
kokoontuu perjantaisin klo 18-21 seurakuntakeskuksen rippikoulusalissa ympäri vuoden. Vetäjänä toimii Lilja Rantanen.

Miesten raamattupiiri

kokoontuu parittomien viikkojen tiistaina 16.1.-9.5. klo 18-20 Tervakosken seurakuntakeskuksen seurakuntasalissa. Vetäjänä toimii Hannu Rantala.

Aamurukouspiiri

joka arkiaamu klo 8-9 Tervakosken seurakuntakeskuksen rippikoulusalissa. Piiri kokoontuu rukoilemaan seurakunnan, toiminnan ja työntekijöiden puolesta.

Turengissa

UUTTA: Toivon rukous -rukoushetki

kokoontuu torstaisin 4.4.-30.5. 17.30-18.30 Lähetyskahvila Toivossa.  (ei helatorstaina 9.5.) Tunnin kestävässä rukoushetkessä rukoillaan yhdessä esille tulevien aiheiden puolesta. Paikalla diakoni Ritva Voivala ja pastori Terhi Hölsä.

Raamattupiiri

kokoontuu arkimaanantaisin klo 15-16.15 Turengin seurakuntakeskuksen pianosalissa. Vetäjänä toimii Reino Malinen.

Miesten raamattupiiri

parittomien viikkojen tiistaisin klo 18-20 Turengin seurakuntakeskuksen kirjastohuoneessa, läpi vuoden. Vetäjänä toimii Reino Malinen.

Naisten raamattupiiri

kuukauden 1. tiistaina klo 17.30-19.30 Lähetyskahvila Toivossa.

Kuuntelemme Radioraamattupiiristä joka tapaamisessa yhden alustusjakson ja sitten jutellaan vapaamuotoisesti. Radioraamattupiirin ohjelmia voi halutessaan kuunnella netin kautta kotonakin: https://sro.fi/radioraamattupiiri/
Uudet jäsenet lämpimästi tervetuloa! Vetäjänä toimii Tuulikki Rintakumpu ( 0400 437314).