Kokoukset ja koulutukset Rantalahdessa

Rantalahti soveltuu erinomaisesti erilaisten kokousten ja koulutusten järjestämiseen.

Väkimäärästä riippuen käytettävissä on päärakennuksessa sijaitseva Martin kappeli tai päärakennuksen juhlatila, joka muodostuu Pietarin kappelista, luokkatilasta ja ruokasalista. Juuri remontoiduissa tiloissa on nykyaikainen kokoustekniikka, joka on tarkemmin esitelty täällä.

Rantalahden majoitusrakennuksessa on sauna ja takkahuone, joita vuokrataan myös päivävuokraajille.

Ruokapalvelut Rantalahdessa tuottaa Sinin Ateriapalvelu Oy. Kokoustarjoiluvaihtoehtoja löydät alempaa tältä sivulta.

Kokoustiedustelut ja -varaukset: Sini Pylväläinen, sinipylvalainen@netti.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, puh. 040 5201 965
Jos olet kiinnostunut pelkästä tilavuokrauksesta ilman Sinin Ateriapalvelun tarjoiluja, ota yhteyttä seurakuntaan sähköpostilla rantalahti@evl.fi.

Hinnat päivävuokraajille

Vuokraushinnoissa on kolme ryhmää:

• oman seurakunnan jäsenten yksityistilaisuudet
  • janakkalalaiset yleishyödylliset järjestö
  • liikelaitokset, yritykset, yksityishenkilöt

Päätalon juhlatilat 200,00 €/300,00 €/500,00 €
Martin kappeli 50,00 €/75,00/€125,00 €
Neuvottelutila / aulan luokkatila 10,00 €/15,00 €/25,00 € (neuvottelutiloja ei vuokrata erikseen)
Sauna ja takkahuone 100,00 €/200,00 €/300,00 €

Juhlatila muodostuu ruokasalista (54 hlöä), luokasta (36 hlöä) ja kappelista (36 hlöä). Yhteensä tuolit 126 henkilölle.
Martin kappelissa on tuolit 30 henkilölle.
Takkahuoneeseen mahtuu 25 henkilöä.

Kokoustarjoiluhinnasto

Aamupalavaihtoehdot:

• Kahvi/tee ja täytetty sämpylä 6€/hlö
  • Kahvi/tee ja suolainen piirakka 6€/hlö
  • Kahvi/tee ja sämpyläbuffet 10€/hlö (sisältää runsaan kattauksen leipiä, leikkeleitä, vihanneksia, kananmunaa)
  • Kahvi/tee, puuro lisukkeineen ja kinkkumunakas 8€/hlö

Lounasvaihtoehdot:

Keittolounas 12€/hlö

• Valinnan mukaan lohi-, jauheliha-, broileri-, liha-, makkara-, tai hernekeitto

Salaattibuffet 16€/hlö

• Sisältää vihersalaattia, vihanneksia, hedelmiä, palvikinkkua, broileria, juustoja, suolapähkinää, krutonkeja, kastikkeet
  • Leivät ja voi
  • Juomat (vesi ja mehu)(saatavissa myös maito ja kotikalja)
  • Mahdollista myös lisätä savulohi +2€/hlö

Lämmin kalaruoka 16€/hlö

• Vihersalaatti
  • Keitetty peruna tai perunamuusi
  • Uunilohi kylmällä kermaviilikastikkeella tai smetanalohi

Lämmin liharuoka 16€/hlö

• Vihersalaatti
  • Riisi, keitetty peruna, perunamuusi tai maalaislohkot
  • Broileria (curry-kermakastikkeella, sweet-chilikastikkeella tai vuohenjuustolla) tai karjalanpaisti tai porsaanfilettä pekoni-omenakastikkeella

Päiväkahvivaihtoehdot:

• Kahvi/tee + pulla 5 €/hlö
  • Kahvi/tee + makea piirakka 6 €/hlö
  • Kahvi/tee + juustokakku 7 €/hlö

• Kahvi/tee + sämpylä 6 €/hlö
  • Kahvi/tee + suolainen piirakka 6 €/hlö
    (kinkku-juusto, feta-parsakaali, kasvis tai savulohi)

Kaikki menut ovat muokattavissa asiakkaan toiveiden mukaan. Sitova henkilömäärä ja mahdolliset erityisruokavaliot tulee ilmoittaa viikkoa ennen tilaisuutta. Hinta sisältää alv 14% sekä pöytien kattamisen ja ruoanvalmistuksen. Tarjoilusta peritään henkilökuntaveloitusta 30€/h/tarjoilija. Menu valmistetaan vähintään 10:lle henkilölle. Jos tilaus perutaan alle viikon sisällä tilaisuuden alkamisesta, tilaaja on velvollinen maksamaan koko tilauksen raaka-ainekulut.

Tilojen varaus-/vuokrausehdot

Takkahuoneessa olevaa mini-keittiöitä voi käyttää esim. aamu-, ilta- ja välipalan valmistukseen. Mini-keittiön siivouksesta ja astioiden tiskauksesta vastaavat käyttäjät itse.

Kappeli on vihitty sakraalitilaksi ja sen käyttö muuhun kuin jumalanpalvelus-, hartaus-, ja opetuskäyttöön sekä kirkollisiin toimituksiin ei ole sallittua. Kristillisiä symboleja ei saa peittää eikä poistaa.

Tiloihin ei saa tuoda eläimiä poislukien avustavat koirat, kuten opas-, kuulo-, tuki- ja hypokoirat. Avustavien koirien majoittumisesta pitää sopia etukäteen.

Varmistus varauksesta tulee tehdä viimeistään 7 arkipäivää ennen tapahtumaa, jolloin tarkistetaan tulo- ja lähtöaika sekä muita varaukseen liittyviä asioita.

Vuokrauksen päätteeksi tulee tilan kalustus saattaa siihen kuntoon missä tila alkujaan oli. Mikäli näin ei toimita, peritään vuokraajalta kalustusmaksu. Tilat tulee palauttaa yleissiistissä kunnossa. Ylimääräisestä siivouksesta peritään 50 euroa/tunti.

Varauksen voi perua kuluitta 14 päivää ennen käyttöajankohtaa. Mikäli varaus perutaan 7–13 vuorokautta ennen käyttöajankohtaa, veloitetaan 20 % varauksen kokonaisarvosta. Jos varaus peruutetaan 0–6 päivää ennen käyttöajankohtaa, veloitetaan varauksen arvo täysimääräisenä.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.