Leiri- ja kerhomaksujen maksuhuojennukset ja -vapautukset

Seurakunnan lasten, nuorten ja perheiden leirien ja kerhojen osallistujamaksuihin voi hakea huojennusta tai vapautusta. Huojennusta tai vapautusta on haettava hyvissä ajoin, viimeistään viikkoa ennen maksun eräpäivää. Leirikohtaisesti voi olla määritelty aikaisempi viimeinen mahdollinen päivä hakemiselle. Tarkista asia kerhon/leirin nettisivulta. Myöhässä tulleita hakemuksia ei käsitellä.

Huojennusten ja maksuvapautusten myöntäminen on osa seurakunnan diakoniatyötä. Jos haluat hakea huojennusta tai maksuvapautusta, ota yhteyttä diakoniatyöntekijä Lotta Törmäseen, puh. 044 7656 982 tai lotta.tormanen@evl.fi.

Huomioithan, että perheen maksamattomat kerho- tai leirimaksut johtavat siihen, että seuraavien leirien osallistujia arvottaessa perheen jäseniä ei oteta arvonnassa huomioon.