Janakkalan seurakunnan omat suruadressit

Adressien kuva-aiheina ovat talvinen Pyhän Laurin kirkko sekä Tervakosken ja Pyhän Laurin kirkon alttarit. Alla on tekstivaihtoehdot. Adressi on saatavilla myös ilman muistolausetta. Adresseja voi ostaa seurakuntatoimistosta ja Lähetyskahvila Toivosta, Keskuskuja 3, Turenki. Hinta on 5 euroa, tuotto lähetyksen hyväksi.

Suruadressien lauseet

1. "Olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivätkä mitkään voimat, ei korkeus eikä syvyys, ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on tullut ilmi Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." (Room. 8:38-39)

2. "Oi saanhan joukkoon autuaitten kanss´ ystäväini ja omaisten mä päästä kerran, luo armon Herran. Oi saanhan sen." (Virsi 637:6)

3. "Rauhassa menen levolle ja nukahdan. Sinä, Herra, sinä yksin olet minun suojani, minä saan elää turvassa." (Ps. 4:9)